Tre tävlingar jag vill åka till

Det finns ju väldigt många roliga meeting i ridsportvärlden, men det här är de tre som jag helst skulle vilja åka till.

1. Christmas Show på Grevagården

Verkar vara en riktigt rolig tävling, sjukt kul med jultema. Nog är det långt, men om jag har ridit upp mig till lite högre klasser till nästa år så åker vi kanske dit nästa jul ;)


Bilden snodde jag av Danai, mohahahaha...

2. Equality Line Horse Show på Hammarö

En tävling som man också hört mycket gott om. Vet inte så mycket om själva arrangemanget men jag skulle väldigt gärna vilja åka som sagt ;)



3. Sunshine Tour
Alla tävlingsryttares dröm!
3 veckor med tävlingar med allt från 120-klasser till 160-klasser. För att inte tala om mässan som finns på plats ;)
Det är ju absolut inte gratis att åka ner till Spanien i sisådär 3 veckor, men någon gång SKA jag dit.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte göra ett inlägg om armani? Hur du red, resultat, vrf ni sålde/köpte han osv??

2011-12-11 @ 07:44:06
Postat av: Alina

åh , ibland hatar man att vara norrlänning ! det finns ju så mycket och roliga tävlingar neröver , jag skulle också vilja åka till ponny derbyt , tävlat kringklasserna på utomhus sm , christmas show , änglahoppet , ja listan kan göras lång :D synd bara att det ska vara så jäkla långt bort bara !

2011-12-11 @ 08:18:08
URL: http://nattstad.se/alinaosterstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0