Snygga färgkombinationer

Här är några färgkombinationer jag tycker är riktigt snygga.

BRUN/VANILJ
Bara så himla underbart sjukt jävla snyggt! :D
Kanske märks att jag gillar det, har ju mina Soft up i den färgen...




SVART/ROYALBLÅ
Riktigt coolt, speciellt på schabrak. Också matcha med den blåa Animo kavajen, eller den från Manfredi.



MARINBLÅ/ORANGE

En lite annorlunda kombination som tyvärr inte finns på särskjilt mycket än så länge. Men enligt mig riktigt riktigt snyggt på väldigt många olika hästar.
Hade inte alls varit dumt med ett sånt här Anna Scarpati till Kerrie ;)




Sen finns det en massa mer som är fina, men det här är nog mina favoriter. Funderar nästan på att köpa ett marinblått/oranget Anna Scarpati om jag får tag i ett till ett bra pris.
Har ni några speciella färgkombinationer som ni gillar extra mycket?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0