Drömoutfit - svart och royalblått

Min nya drömoufit, har haft den i huvudet ett bra tag men äntligen lyckades jag klottra ner den på datorn.

Har, som ni kanske märker, börjat tycka att det är så sjuktjävlagalet snyggt med royalblått. En färg som sticker ut och ser grym ut på de flesta hästar (men tänk er en skimmel, mah gosh). Tänk vad coolt att komma in på tävlingsbanan så här!
Och eftersom jag kommer avlida av köpbehov snart så ska jag börja spara i hop lite pengar så jag kan köpa några av sakerna: det blåa pannbandet, bootsen, Anna Scarpati setet och sen får man väl se. Kavajen hade ju verkligen inte varit dum den heller ;)




Men om någon har ett Anna Scarpati set eller ett schabrak som ser ut som på bilden till salu så skicka en kommentar!



Kommentarer
Postat av: Tova

Åååh! Nu dör jag lite här ;) Verkligen en drömoutfit, älskade alla grejer.. :D



Grym blogg!

2011-12-30 @ 14:23:42
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: amanda

Galet snyggt! Speciellt den blåakavajen...;D

2011-12-30 @ 20:40:16
URL: http://www.teamshowjump.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0