Mina favoritmärken

Kan inte direkt säga att jag har ett specifikt favoritmärke, så det får bli flera! :)
KLÄDER


Tycker bara deras kollektioner blir bättre och bättre, inte lika pjåkiga och tråkiga som innan.

SCHABRAK


Såklart! Outstanding passform och design. Alla är speciella på sitt sätt och man kan inte annat än älska dem!
Inga tråkiga blå/röd/grå/vit - kombinationer där inte!

TÄCKEN


Svårt val. Blir nog Bucas för sin kvalité och passform! :)

STÖVLAR


Helt klart! De har banne mig designer för alla smaker! Och om man skulle skaffa sig ett par, är man nog ganska ensam om dem.



LÄDER


Får nog bli Dyon ändå.
Nytänkande och superkvalité på allt läder.

Sist men inte minst .. SADLAR


Säger Prestige där. Så sjukt sköna sadlar, måste nog säga att de passar mig perfekt. Min förra sadel var en prestige, och gud vad jag älskade den.
Har nu en Bates jag gärna vill byta ut ..


Har ni ett eller flera favoritmärken? Isåfall vilka? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0