Kingsland winter 2011

Tänkte visa er några saker från Kinglands vinterkollektion 2011-2012.
Jag har faktiskt verkligen börjat gilla Kingsland, konstigt nog. Förut har jag tyckt att de haft lite tråkiga saker, men nu är de riktigt snygga med massa färg :)
Inte för att jag tänker köpa något, jag tycker fortfarande att de har alldeles för höga priser, men om man säger så här: Jag skulle verkligen inte ha emot något av deras saker!
Men jag tycker att det är en riktig lyckad kollektion.



Den här tröjan är riktigt snygg, verkar vara väldigt skön dessutom!



Det jag tyckte bäst om var nog den där tröjan som jag nämnde, några av de där collegetröjorna, den vita mössan och den bruna västen. Inget jag kommer köpa som sagt men att titta skadar ju inte ;)
Vad tyckte ni bäst om?




Kommentarer
Postat av: Alina

oh my god , du mååste hjälpa mig att hitta den bruna v-ringade tröjan , vaaaaaaar finns den att köpa någonstans ? :D

2011-12-07 @ 07:24:13
URL: http://nattstad.se/alinaosterstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0