Inga Dyonchaps den här gången

Blev riktigt irriterad igår då jag får höra av mamma att Dyon Croco chapsen inte finns i brunt!
De kommer inte komma i brunt förrän i vår, och kommer då kosta 2499 kr istället för 1999.
Så då blev det ju till att tänka om.



Och Veredus chapsen har jag provat tillsammans med skorna, de vet jag att de passar och de är dessutom riktigt riktigt sköna.
Så funderar allvarligt på att köpa dom!
MEN - i så fall vill man ju köpa skorna till, för att slippa få två bruna nyanser som skär sig. Och de skorna, som är väldigt sköna och väldigt snygga, råkar kosta 2399 kr.
Yes.

Lite olyckligt där alltså. Chapsen är ju dyra så det räcker.
Men det blir nog så att jag önskar mig chapsen i alla fall, jag får väl vänta på någon sorts rea eller något annat tecken från the man upstairs ;)


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Vad jag vet så finns det ett par skor på Hööks som passar med dem bruna vereduschapsen, kanske kan vara något? :)

2011-12-08 @ 09:33:35
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0