HorseTelex = farligt

Måste bara varna er innan ni går in på denhär sidan - finns risk för allvarliga köpbehov!
PÅ den här sidan finns det en hel massa holländska hästar till salu, flera av dom med rysligt bra stam och så klart fantastiskt fina.
Mamma satt hela kvällen i går och bläddrade igenom alla hästarna, och hittade några riktigt fina ston.

En 4 åring (Argentinus-Nabab de Reve), hoppar som satan men stor och svårriden. Helt fantastisk stam men jag skulle aldrig kunna förvalta en så fin häst på rätt sätt, det lämnar vi åt proffsen! Inget som jag behöver just nu alltså ;)

En 5-åring (Lord Z-Concorde), ser superfin ut och har gått felfria 1m. Ganska grön men snäll och hoppar bra.
Verkade som en häst mer för mig alltså.



Värt att notera är att Johannas, hoppas det gick bra att jag lånade bilden av dig, superfina 3-åring Flex är efter Lord Z, så jag skulle som sagt inte alls ha något emot en liknande! :)

En 4-åring (Cassini I-Caretino) dräktig med Mr Blue, den såg också fin ut men den var inte riden och var inte heller gratis precis ;)


Nu ska vi inte köpa något (menar mamma alltså, men man vet aldrig med henne, haha hon är väldigt svag för välstammade ston, hon inbillar sig nämligen att hon ska avla på dom), men det är onekligen kul att titta! :D
Ta er en titt, finns väldigt många realtivt billiga men riktigt välstammade hästar på den hemsidan.
HÄR kommer ni till salusidan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0