God jul våra stackars läsare!

Haha, jag vill i alla fall önska er en riktigt god jul, även om jag veeet att våran uppdatering har varit typ den sämsta i världshistorien.
Dagen var rätt bra, även om jag hatar julmat och att allt som har med jul att göra (förutom julklappar och chokladkola) framkallar ångest och irritation på allt och alla, hehe...

Men det här var det jag fick av mammafamiljen:



Från vänster:

Biobiljett

Rullsporrar
Det första jag sa när jag öppnade dom var "nu jäklar ska det bli fart på pållarna ;)"

Endurance: A french perspective
En bok om konditionsträning och hur man bygger hållbarhet och styrka på hästarna! Blev riktigt glad för den, står en massa nyttigt där.

Pannlampa
Fick dessutom en riktigt high-tech pannlampa, sjukt starkt ljus så man ser nästan 200 m framåt i beckmörker :O
Nu slipper man vara mörkrädd i alla fall ;)

Svarta Professional's Choice boots
Ett par svarta PC boots till Yankee, blir perfekt till fälttävlan nästa år!

Stickade vantar
Vantar att ha till skolan

Vinterhandskar att rida i, båda från CRW.

Sjukt mysiga och jättevarma!

Bruna CRW ridskor
Är inte med på bilden, men så här ser de ut i alla fall:

Väldigt sköna och kommer nog passa perfekt till Vereduschapsen som jag tänkte köpa när jag samlat tillräckligt med pengar ;)

Yamaha keyboard



Fick den här asgrymma keyboarden av min pappa också, det var verkligen kul för jag hade inte väntat mig det precis ;)
Så det var jätteroligt!


Nöjd med mina julklappar faktiskt, utom att jag verkligen hade behövt pengar att köpa kläder för :/
Men som tur är kommer det ju ett barnbidrag i januari, så får väl helt enkelt hålla ut!

Vad har ni fått?


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Fick oxå såna vinterhandskar, dom där svart/vita.. :-) Har redan dom i skinn, och dom är grymma :D

2011-12-25 @ 10:40:53
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0