Gårdagen i bilder

Det här hände i går. Lyckades till och med dokumentera dagen med telefonen, duktig som man är! ;)


Började morgonen med en konditionstur ute i nysnön med Kerrie - magisk syn kan jag säga er, ensamma på en helt orörd skogsväg! :)
K skötte sig utmärkt, galopperade på duktigt.


Stackars Yankee fick dra runt på julgranspynt under showen, hehe, men fin blev han allt! :P



Men kul var det på showen även om det inte riktigt gick heeeelt som planerat! ;)
Och Yankee gick som en klocka, tittade inte ens åt elden.
Så nu ska han få sin välförtjänta vila, blir nog skönt för honom att få vila upp sig och bli lite taggad igen!

Sen avslutade jag dagen med ett pass med Mulle, duktig var han och gjorde halt näääästan på en gång.
En riktigt bra dag faktiskt, alla hästarna gick bra och det var helt okej väder.
Nu saknas det bara att jag får se klart på världscupen, hann aldrig det eftersom jag red Mulle där på kvällen. Men vad gör man inte för hästarna ;)






Kommentarer
Postat av: Tilda

Din häst är så snygg!:)

2011-12-12 @ 22:55:45
URL: http://goldenhorses.blogg.se/
Postat av: Amelia

Såå gullig Yankee var^^ Vilken härlig bild på Kerrie också! Nååågot mer snö än vi har i Skåne,, alltså inget (bara en massa regn-.-)

2011-12-13 @ 17:47:34
URL: http://varmbloden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0