Bästa hästnetköpen

Hästnet vet ju de flesta hästmänniskor vad det är för något. Det är ofta där man hittar sin nya häst, men nu syftar jag mer på själva begagnad utrustning-delen. Där man kan hitta riktigt fina saker för ännu finare priser ;)
Så man har ju köpt en hel del därifrån. Det här är några av mina bästa köp från Hästnet:

Kingslandväst
Varm, mysig, snygg och jag har på mig den 24/7 ;)
Nypris på västen 1899, fick den för 800+frakt.



Dyonträns, English Collection.
Stilrent och snyggt träns med galet mjukt läder, passar de flesta hästar.
Nypris 2500, fick det för 700 (!) och det var knappt använt, snacka om fynd :P



Veredus Carbon Gel set

Behöver nog ingen beskrivning ;)
Älskade verkligen dom här skydden, men tyvärr var dom för små för Yankee och Kerrie så att de sålde jag.
Nypris 2000, fick dom för 1000.



Vilket är erat bästa Hästnet-köp (och då räknar jag inte med era hästar)? ;)



Kommentarer
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Västen är galet snygg - och skön! :)



PS. Vi har en tävling om veckans ekipage på vår blogg, vill du kanske ställa upp med din häst? :) Det är typ nästan alltid bara islandshästar med, hade gärna sett några fler vanliga hästar :)

2012-01-04 @ 18:14:06
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0