Tävlingar framöver

Jag tycker liiite synd om mig själv, för gissa vem som kommer få hantera cp-Mai efter vilan?
Jo, just det, jag.

Det värsta är att hon ska tävla på Wångentävlingen i september och jag kommer ramla av.
Med 100 procents säkerhet.
Men så här ser det ut framöver då, lite tävlingar här och lite tävlingar där. För mig är hösten helt fokuserad på träning, träning, träning - och det är det jag längtar mest till!
Att verkligen få slita lite och få lite rutiner igen.
Åh, tacka vet jag torsdagsträningar när man har sovit 5 timmar och ska rida 3 hästar på raken utan att inta någon form av mat elelr dyrck under de följande 4,5 timmarna <3



September

3/9 Wången lok/reg, LB på Y och LB-LA på M.
Snyft, jag vet. LA första tävlingen efter vilan.
Men jag offrar mig och Mai för klubben så att det ska bli någon LA överhuvudtaget.
Suck on that!

11/9 Frösö Sportryttare lok/reg, LB på Y och LC-LB på M.
Jag kanske rider LA på Mai, vi får la se.


17/9 Kramfors Ridklubb lok/reg, LB på Y och LB-LA på M.


24/9 Näsets Ryttarsällskap lok/reg, LC på Y och LC-LB på M.
Jag går ner en klass på båda eftersom det är första inomhustävlingen, och speciellt för Yankee som jag knappt har ridit i ridhus ;)


Sen så ska Mai vila i oktober-november, det är en mycket välbehövllig sådan eftersom hon nästan alltid blir halt om hon får gå för mycket på hösten. Dessutom går hon inte så bra inomhus, därför sparar jag henne till utomhussäsongen.
I oktober-november ska jag istället fokusera på Kerrie och Yankee och få riktigt bra grundkondition på dom två.
Kanske hoppa någon lite tävling med Kerrie, det får vi se hur det går.

Så det är de här tävlingarna vi ska på i september!
Ursäktar för ett luddigt inlägg ;P





Kommentarer
Postat av: Lina :)

Hej! Vad heter Wången egentligen som tävlingsklubb? :)

2011-08-06 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0