Hur kul? :)

Från Jennie
Asså anna, du är så jävla bra! Jag började läsa eran blogg för att det gick åt skogen med min medryttarhäst, hon var PRECIS som pärlan (vägrade dock inte på hinder) men i övrigt var hon EXAKT som pärlan! Sedan började jag läsa eran blogg, och du skrev att du skulle testa HTB (eller vad det var för ngt) och jag bestämde mig för att prova det och igår (torsdag) så hoppade vi 80 cm utan problem. Visst hon rev tre gånger men va fan spelar det för roll hon HOPPADE iallafall! Anna du ska veta att jag ser upp till dig! Det går så jävla bra nu både för mig och dig med DIN betod HTB! Så jävla grym e du! Jag önskardig all lycka till på lördag, jag håller både tummar & tår och kommer säkert sitta bänkad för att se resultatet här på bloggen! ;')

Svar:
Asså åååh vad glad jag blir! Blir ju nästan tårögd här! ;)
Det är ju sånt här jag vill förmedla på bloggen, att kunna ta emot tips själv, och dela med mig av mina egna tips och idéer.
Gud vad kul att det börjaar fungera mellan er, och du får gärna höra av dig hur det går! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0