Ayr8 hjälmen :D

I dag åkte jag in till stan och hämtade världens finaste hjälm, Charles Owen Ayr8 :D
Jag fick köpa en 55:a för riktigt bra pris av världens bästa Linnea, men det blev en annan färg än brun/guld.
Eftersom det var så bra pris och så passar ju faktiskt svart till ALLT, så blev det en i svart/silver.
Dessutom så tävlar ju jag dressyr med jämna mellanrum, och då är det bättre att ha en svart som är lite mer stilren, tycker jag då ;)



Galet snygg var den och den satt bra, så jag är jättenöjd ;)
Men jag har bara en fråga då, tycker ni att man "kan" ha svart schabrak fast att man har ljusbrun sadel?
Funderar på en outfit i svart/silver då, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Eller ska man kanske satsa på en lite starkare färg fast med silvriga detaljer?
Bara en liten fundering ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea Olofsson

Du är bäst sara!!<33333

2011-08-23 @ 17:58:45
Postat av: Rebecka

Ja precis,vi som åker så långt har ju bensinkostnader som inte är att leka med..

2011-08-23 @ 19:06:12
URL: http://rebeckaledstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecka

SV: Ellerhur.. gud vad man skulle vilja införa andra regler och styra och ställa alltså ;)

2011-08-23 @ 22:33:09
URL: http://rebeckaledstom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0