Svar på kommentar

så stora märken får man inte ha på ridbyxor, de får högst vara 3x3 cm:)

klara


Hej!
Nu förstår jag inte vad du pratar om. Menar du att fickorna är för stora eller att de två nedersta med texten på är för stora?
Om du menar att fickorna är för stora så måste du ha fel. Eftersom Animo har stora, markerade fickor borde väl jag också få ha det. Dessutom är ju inte PBS något märke, utan bara tre bokstäver. Kan inte tänka mig att de har restriktioner på random text?
Men jag kommer högst troligen inte ens ha någon text på ridbyxorna, utan endast fickor utan logga på.



Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Hmm, svårt att veta vad man får ha och så. Är jag osäker på något brukar jag mejla och fråga, då får man ett direkt svar i alla fall. :)



Sv; Hahah, nej! x) Men så kul att kunna sätta dit detljer som passar ihop med resten av utrustningen. Jag försöker bojkotta KL, men det går inte så bra haha. De har så fina tröjor!

2011-04-02 @ 13:41:08
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag tror att det där med 3x3 cm endast gäller företagsloggor :)

men jag vet t.ex. att Linn Strelin har ju broderat på ett par ridbyxor med flagga och namn, men kommer inte ihåg vad hon skrev om ifall hon kunde använda dem på tävling.. ?

2011-04-02 @ 14:34:56
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Sjuuukt snygg design ni har :D

2011-04-02 @ 16:35:49
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0