Mental träning, forts.

Några av er undrade om vart man kan få tag på en idrottspsykolog och hur mycket det kostar.

Det är superenkelt!
Det vi gjorde var att skriva "idrottspsykolog östersund" i googles sökfält, så kommer det upp hundratals ;)
Så mitt tips är att googla!
Och nej, det är inte gratis. Har för mig att det kostar några hundralappar per gång, men då ses man kanske 1-2 ggr i månaden. Det är absolut värt det tycker jag, har så stor del i ridningen att jag tycker man kan lägga dom pengarna på det om man verkligen satsar.

Som sagt - jag har inte ridit dåligt på en enda tävling sen jag började där.
Mycket av det vi pratat om är att man bara släpper taget inne på tävlingsbanan, och bara känner istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0