Equeen idag!

Nu sitter man på skolan. Slutar typ 15:40 idag, suck. Men senare ska jag och Anna gå upp på Equeen för att se om de har fått hem JW Union Jack. Anna och jag ska kolla på det. Jag har sett det innan men hon är sjukt nyfiken på det. (Det är jag också då, men måste övertyga mig ännu mer att köpa det, haha.)

Förra veckan frågade jag efter det, och hon sa att hon skulle få hem dem till veckan, så hoppas dom har kommit nu.

Sen så måste vi prova lite andra saker också, som Spookskavajen, JW hjälmen och Ayr8.
Så går det när Anna och Anna är i farten.

Anna har paxat kavajen så att alla vet, den är MIN /anna åström ;D <3

Update: Blir imorgon i stället! :) hann inte idag :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0