Dressyrtävlingen

Hey bitches I'm back :D

Neråh, men jag tävlade i dag, både dressyr och hoppning blev det till och med!
Började med en LC:1 med båda i Ås.



AHAHAHAAHAHAAHAAHA säger jag bara.
Pallar inte ens skriva procenten för de var så miserabelt dåliga... Armani var stensäker på att högtalaren skulle sluka honom med hull och hår, så den tänkte han minsann inte gå närmare än 10 meter. Mai var helt enkelt en åsna.
Enough said.
Sen drog vi vidare till Tanne, vi var där i högst 10 min men hann med två starter i storhästarnas 1m. Dom var galet duktiga med tanke på att jag inte red fram eller hoppade fram överhuvudtaget.
Armani var riktigt lugn och stadig faktiskt, om än inte så avspänd och lite stapplig. Ett ner i omhoppningen.
Mai blev förbannad och tjurstannade ett par gånger på de två framhoppningshindren, sen hoppade hon helt okej och stannade på ett hinder på banan då jag inte riktigt höll om henne.

Sen tillbaka till Ås, red LB:1 med båda. Mai var faktiskt superfin, fick 62,7 procent (och det är bra för att vara jag!) och med en liten galoppmiss. 3:a blev vi till och med :D
Bästa dressyrritten jag har gjort i alla fall.
Armani var fortfarande rädd för högtalaren, men han var mycket bättre i LB. Blev 53,6 *fniss* procent :P
VI KOM INTE SIST :D


Dessutom fick jag ett sånt här schabrak när jag blev placerad, riktigt snyggt tycker jag :)
Och ett påskägg fick jag också!
och en rosett om ni ville veta :P


Kommentarer
Postat av: Louise

snäääällla skriva ut procenten - dy får ju bjuda till lite ;)

mitt värsta är 46%, min syrra fick 33% en gång ;)

2011-04-12 @ 21:48:05
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0