Bloggpress

Känner stor bloggpress just nu, vet inte varför.
Känner en enorm press att jag verkligen måste skriva något, tillräckligt intressant.
Vill verkligen inte tappa er läsare. Fattar inte varför jag känner såhär, jag vill verkligen ha läsare som uppskattar mitt skrivande.
Kanske är det för att jag inte känner så mycket att skriva om, nu när jag inte rider. (Skadan)
Får väl hitta på lite grejer att skriva om, medan jag taggar till att börja rida ordentligt igen, vilket nog är om några dagar, det läker så himlans fint.
Är otroligt taggad till att tävla, dessutom.
Har liksom aldrig kommit igång, med tanke på alla problem. Suck.

Det som gäller:
• Ta hand om Pärlans sår så att det läker kanonbra.
• Rida och träna stenhårt nu på lovet.
• Ska sätta 90 cm utan stopp hemma. Blir antagligen nästa helg.
• Försöka rida så mycket som möjligt på skoldagarna
• Lite tillridning på nästa träning av Josefine, vilket ska bli superkul.
• Göra mitt allra bästa på träningen, när jag ska rida.

bjuder på bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0