Blogga

Hej.

Jag ska förklara för er exakt hur det är.
Varför jag inte har uppdaterat på ett tag and so on.

1. Hästarna

Jag vill lägga all min tid på hästarna. Jag sliter som jagvetinte vad, varje dag i minst 5 timmar. Jag har ingen ork kvar alls på kvällen och vill inte känna mig tvungen att blogga.
Det enda jag vill med mitt liv är att bli världens bästa ryttare. NOT going to happen om jag tänker sitta här och uggla framför en datorskärm och prata om hur duktig hästarna är, hur mycket jag vill ha osv.
Jag tänker GÖRA det. Jag ska spendera så mycket tid som möjligt på hästryggen, jag ska lära mig att rida på riktigt.

2. Allt snack
Det blir så sjukt mycket snack när man följer bloggar. Man läser så mycket och man misstokar så mycket.
Saker kommer inte riktigt ut på rätt sätt.
Jag är helt enkelt skitless på det.

3. Utrustningen

Den här bloggen är menad att handla mycket om utrustning. Jag vet inte när, men jag känner inte behov av något i utrustningsväg längre. Ser helt enkelt ingen anledning att skriva om prylar som alla ändå vet allt om.



Men hörni, kommer såklart inte sluta blogga helt! :)
Jag bloggar helt enkelt när jag har lust och när jag känner att det är värt att skriva någonting.
Jag har inget behov heller av att bli en stor blogg, det finns så många såna och jag skulle aldrig klara av så mycket publicitet.

Ni som känner behov av att veta vad som händer i mitt liv om det blir så att jag inte uppdaterar på 3 år, ni kan adda mig på facebook ;P

ni blir inte av med mig nu dessvärre, ni kommer höra av mig i morgon högst troligt<3



it doesn't end here...

Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

Tävla om ett Hansboschabrak http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment !

2011-04-16 @ 09:41:11
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Tarjeinicoline

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-07-01 @ 09:03:05
URL: http://tarjeinicoline.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0