Grym Kerrie slår till igen

Vilken helg det har varit!
Bara hoppat Avd B så inga placeringar så, men ohlalala vilka rundor. Hon hoppade såå fint!
Och jag red precis som jag hade tänkt mig, lugnt och avvägt. I alla fall så var vi nolla i båda klasserna vi hoppade, kändes riktigt riktigt bra alltihop.
Inte i en bom på hela helgen och alla höjder kändes minst 10 cm lägre än vad de brukar. En väldigt bra helg att avsluta utomhussäongen med!
 
 
Men det är ju typiskt, så fort jag börjar få till ridningen utomhus så är det slut på säsongen ;)
 
Jättenöjd med helgen alltså och tack tack tack Idun och Christelle som hjälpte mig på framhoppningen! Det var guld värt verkligen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0