Knoppar för fullt!

Idag har vi hårdtränat knoppning efter att Erika gav oss bakläxa på Linus knoppar i GPn. Hennes kommentar: "ni försökte i alla fall" ;)

Alltså bestämde vi att här behövdes övning. Så hästarna fick glatt ställa upp!
Mitt projekt blev Obsession, aka Olle. Hans knoppar blev till en början ganska katastrofala, de spretade mest åt alla håll
Men efter 1 timmes knåp så började det
ta sig!
Slutresultatet blev ändå helt okej tycker jag. Men jag har bestämt att när jag kommit hem så ska hästarna knoppas VARJE tävling och därmed basta! ;)



Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Tack för tipset, ska verkligen tänka på det! Även om det är lättare sagt än gjort (A) haha ;)

2012-11-01 @ 22:28:05
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna Grant

Fett snygga knoppar! Kan du inte visa hur du gjorde dem? :)

Svar: Ja men det kanske jag skulle kunna göra! Videoblogg kanske? ;)Haha, nä, men vi får se!
Anna Staaf & Sara Borg Bromee

2012-11-08 @ 20:36:24
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0