Underbara ponny

Sjukt vad fin min lilla häst var idag. Jag red Alexa för Annika i ridhuset, och hon var verkligen helt underbar!
Avslappnad, bjöd på bettet, lyssnade hela passet och hon gick bra i alla gångarter.

Väldigt nöjd med henne alltså. Avslutade dressyrarbetet med lite travbommar, även där var hon super!
På torsdag blir det hoppträning, mitt mål är att fullfölja hela träningen och att kontrollera tempot hela tiden. Men vi får se hur det går helt enkelt.

Tycker bara mer och mer om den här lilla ponnyn. Ett hjärta av guld har hon och hon vill verkligen göra rätt!
Nu måste jag dess värre sova, så ni får inget inlägg som är mer intressant än "idag har jag ridit" förrän längre fram ;)
Förhoppningsvis kan jag fixa något sånt i morgon då vi slutar tidigt.
Lite om gymnasium, framtid, tävlingsåret och annat smått och gott.

Ha det tills dess
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0