Sista fixet

Nu är ponnyn badad, tofsad och skrittad och jag är taggad till tusen!
Har bestämt mig för att det här meetinget ska bli awesome och att jag ska ha sjukt roligt. Jag tror verkligen på det här med glädje, jag måste helt enkelt hitta tillbaka till dit där det är helt underbart roligt att tävla och man bara är på sprudlande humör.
Oavsett hur det känns.



Och till min hjälp har jag ju förstås världens bästa Yankee, Maggan och en massa härligt folk! Så det borde ju inte bli allt för svårt ;)
Jag tänker helt enkelt inbilla mig att det känns bra tills det gör det!
I morgon rullar vi i alla fall mot Bollnäs klockan 7.00, och sen tror jag att jag rider runt 2-halv 3.
Om ni vill följa resultaten är det bara att kolla Equipe.

Hör kaaanske av mig om känslan om jag får telefonen att samarbeta med blogg.se:s efterblivna app, ananrs så får ni helt enkelt vänta tills på lördag.
Sammanfattningsvis så är humöret på topp och allt känns så där äckligt kul! :D

Återkommer senare i kväll med lite fler inlägg, bland annat så tänkte jag göra ett inlägg som en läsare önskat.



Kommentarer
Postat av: Amelia

Lycka till!! Blir säkert super :) Beundrar verkligen dig och din ridning!

2012-05-16 @ 21:28:41
Postat av: Hanna

HEJA, lycka till!

2012-05-17 @ 09:47:11
URL: http://dressyrfux.blogg.se/
Postat av: Fia

Lycka Till.....Kommer säkert gå toppenbra. Kör hårt :)

2012-05-17 @ 14:59:51
URL: http://iminegnalillabubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0