Svar

jennie ohlson om Saker ni inte visste om mig:
Hej Anna! Jag har en fråga till dig! Det äpplegröna schabraket du har köpt från Hööks, vilken storlek är det? :) Om det är stl ponny, tror du att det skulle kunna passa till en 17,5 sadel? och huvan, vilken storlek är det och sitter den bra på pärlan? :)

Svar: Hej! Antar du menar mitt grön/marin schabrak :)
Har för mig att det är ponny på schabraket och full på huvan. Jag har en 17" sadel, och du kan kolla hur det ligger på bilderna här under.
Huvan sitter bra förutom att öronen är lite väl långa, tex. Scapahuvan som är i storlek Full sitter perfekt på Pärlan, för hon har väldigt långa öron.




GAMMAL BILD, i konstig vinkel .. Och fin sits, ja rubbet! Favvobilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0