VINTERHELVETE.

Tack vare att vi bor på fucking jävla nordpolen så blir det ingen träning i morgon, jag är sjuk, förmodligen ingen Pay and Jump heller, hästarna är less, vattnet i stallet fryser så man må gå med hinkar och värmefläktar dagarna i ända och det går inte gå utanför dörren utan två skoteroveraller. Minst.



Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag ska såååå flytta till Frankrike när jag blir stor.
Orkar varken vara inspirerande eller motiverad i dag, för mitt goda humör har sjunkit tillsammans med temperaturen.

Så chillin' i vardagsrummet med en varm kopp Oboy, the Walking Dead och tre filtar och väntar på bättre tider. Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

Helt sjukt vad kallt det är verkligen, blir galen alltså, haha ;) Jag fick inte rida idag pga denna kyla så har bara varit i skolan och hemma :)

2012-02-03 @ 20:55:49
URL: http://wkequestrian.blogg.se/
Postat av: Fredrika

hjälp vad kallt ni har, vi har bara -20 här i Sundsvall.

Man fryser nästan ihjäl och kroppen torkar typ ihop till ett russin.

Man får väll vara glad för att man står i ett värmestall med uppvärmt ridhus...

2012-02-03 @ 21:30:38
URL: http://fredrikalundahl.blogg.se/
Postat av: Isabella Bergh

är "bara" -20 här och jag fryser ihjäl! Har redan fått nog av den här vintern! ;)

2012-02-03 @ 21:32:46
URL: http://isabellabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0