Mot stallet

Tjo! Ska ut i stallet nu och packa iordning lite saker tills på tisdag, brukar inte vara aå effektiv på måndagar så jag börjar nu. :)
Nyss kommit hem från birsta och jag var in på Hööks för första gången på länge och ja gtycker faktiskt att de har skärpt sig, hittade massa saker jag faktiskt skulle vilja ha. Riktigt snygga prylar om man jämför med andra dyra märken i dagsläget. Många märken går utför faktikst, kolla bara på Kingsland! 

Kollade lite på en skjorta och en blå kavaj, har provat Animo och denna kavaj kan faktiskt mäta sig med Animo utan problem. Riktigt, riktigt snygg på! Vill ha den tillsammans med samsield, sjukt classy.



 
 




Kommentarer
Postat av: celine

Jag har en såndär kavaj och den är fett skön och man kan röra sig i den bra !
600 :- ynka kronor så värt de !

2012-12-17 @ 20:01:54
URL: http://celineoldstrands.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0