Glad Lucia!

Eller hur säger man? :)
Min Lucia har varit jättekul, två uppträdanden imorse med skolan sen en chill skoldag efter lunch. Julstämning och mys, känns verkligen att julen är på väg nu.

Ponnyn motioneras bara för tillfället, drar iväg på praoen på tisdag så jag ska rida och jobba han i helgen så vi är liiiite mer igång med trimningen tills dess. Om inte kommer jag har en osammarbetsvillig, galen ungponny med öppen mun under alla praodagar, det skulle inte gillas.

Och vet ni? Jag har inga bilder men jag och Olivia ska fota under praon, najs vaaa?! :D Tänkte slänga upp nån outfit jag tänkte ha under photoshooten.
Bjuder på dessa bilder sålänge, från idag. Såhär bra var min lucia!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0