Hejdå Sverige

Nu ska jag gå och sova, för om 9 timmar så går vårat flyg till Arlanda och sen går flyget till Dublin typ 10.50. Längtar men är samtidigt sjukt nervös, skulle väl vara typiskt mig att åka fel flyg eller tappa bort boarding passet...
Jaja, har haft det grymt hos Maggan i alla fall, resultat från i dag får ni kolla på Equipe ;)


Och för er som inte fattat det än: Jag kan inte uppdatera eftersom jag är borta och kommer vara det i 3 veckor framöver. Alltså, förvänta er inget från mig, ni har tur om ni får nåt snabbt inlägg när vi är nere i Helsingborg.
Nej, nu måste jag vara social med Saga, så det här blir det sista ni hör från mig!

Hörs om ett antal dagar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0