Dressyr KM

Tävlade ju dressyr KM i dag med Yankisen, tävlade mot 3 tappra ekipage, hej lite anmälda liksom ;)

Red LC:2 som jag hade ridit igenom hela 1 gång och jag kan ju säga att jag hade typ noll koll på programmet. Slutade faktiskt med bara en felridning, nöjd där x)
Det gick väl skapligt, han var lite spänd, hög i nacken och hård i munnen. Men det beror nog minst lika mycket på mig, jag var ganska spänd jag med och fick aldrig riktigt igenom honom.

Slutade på 64,0% och en vinst.
Nöjd ändå, jag var rätt så inte pepp för att göra en underdrift, men det gick nog helt okej ändå.
Bjuder på den här väldigt söta (a) bilden på mig och mamma.


Haha, alla på den här bilden ser allmänt sär ut, hihihihi.

Som ni kanske ser så var Kerrie faktiskt också med och var sjukt duktig!
Hon vann storhästklassen till och med på 56%.

I morgon är det hoppning som gäller, thank you lord, och då blir det en LB på Yankisen. Inget komplicerat alls, med tanke på att varken han eller jag har varit i någon toppform de senaste dagarna.
Mulle strök vi, av goda anledningar som jag fortfarande inte har skrvit något inlägg om...

Och jag och Anna svamlade så klart bort hela kvällen och glömde bort att ladda upp frågestundssvaren som blev vääääldigt seriösa och vääääldigt tydliga och korta.
Eller inte :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0