Hööksklipp

För drygt en vecka sedan, fick jag Höökssetet av mamma.
Måsteverkligen hissa det. Jag köpte det brun/orangea förra året och alla grejerna har funkat superbra! :D
Jag fick det svart/grå-blåa setet. Det är inte ljusblått som det ser ut på bilden.
De enda grejerna jag blev besviken på, var att grimman var mindre än förra gången och mycket "mjukare", men det funkade, precis i storleken.
Det andra dåliga är att de andra färgerna ljusblå/latte inte är ett dugg snyggt. Känns som om det inte passar alla hästar, som om det inte passar någon häst. Usch tycker jag om latte/ljusblå.
Rekomenderar verkligen det här, det är så värt pengarna.

Fleecesettet jag köpte förra året och mitt nya Fleeceset:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0