Men skärpning, kära läsare

Ni verkar veta precis allt om mig, då den enda av gårdagens 93 läsare som lämnade ett par frågor var Lovisa.
Bättre kan ni väl, eller har ni ingen större ork än så? :P



Om jag inte gjorde mig tillräckligt tydlig, så säger jag det igen: Ni får fråga vad ni vill, hur töntigt ni vill, hur mycket ni vill och hur knäppt ni vill.
bara ni frågar något, för jag sitter ju här och väntar på att få svara på dom :D

Så gör någon (mig, dvs) glad och lämna åtminstone en fråga. Här har ni en gratis, som ni kan kopiera och klistra in i kommentarsrutan om fantastin tryter :D

Varför har Yankee så långa öron?


Den ni ;)
Här är i alla fall frågestunden, så var en snäll läsare och klicka er dit och skicka iväg någon fråga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, om du vill ha frågor så ska du nå få några då! ;)



Hur lång är du?

Vad är de pinsammaste du har gjort?

När var din bästa tävling?

Sjunger du när du är ute och rider?

Vilken årstid är bäst och varför?

Jag vet att du gillar Håkan Hellström men efter honom, vilken artist är bäst då? ;)

Hur många schabrak har du? :)



Hoppas dessa frågor räcker ;)

2011-07-18 @ 13:44:18
URL: http://halvarssonmalin.blogg.se/
Postat av: moa:D

vad är dina mål med mai och yankee i år och framöver?

vad vill du bli i framtiden?

vilka är enligt dig de tre bästa ponnyerna/hästarna och ponnyryttarna/ryttarna i de olika grenarna?

2011-07-18 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0