Planeringen för i jul

I jul kommer det bli ganska lite ridet för min del, eller det blir lite om man jämför med hur det brukar vara ;)

Mulle och Yankee ska ha sin vintervila, de ska dessutom mätas i januari så de ska sättas i gång igen efter mätningen. Men Kerrie ska nog få träna desto mer, ska verligen försöka hinna med att ut och galoppera med henne. Stärka upp henne och träna min sits ännu mer.
Skulle inte ha något emot att hjälpa Christelle med hennes hästar (a), men det beror väl på hur hon har det.



Jag och Yankee ska dessutom vara med på en julshow, tillsammans med våran hoppgrupp som jag rider i på torsdagar på Wången. Om jag är frisk vid det laget vill säga ;)
Tänkte att vi skulle klä ut oss till indianer, så där juligt och bra, haha men det kändes som att Yankee skulle göra sig perfekt som indianhäst!

Sen är det en till grej på g som jag inte tror att jag får säga något om än, skulle vara GRYMT om det blev så kan jag ju bara säga. Men det får ni veta tids nog och om det ens blir aktuellt, om det blir i veckan eller om två veckor får vi ju se ;)
Har någonting att göra med Kungsbacka i alla fall. Haha, sämst ledtråd men...



Kommentarer
Postat av: emma

När är showen?Jag ska ju va tomte då ju:)<3

2011-12-04 @ 19:04:54
URL: http://goranssonemma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0