Dagens ridning - 8/12

Hoppträning var det i dag, uppe på Wången. Mulle och Yankee fick vara med den här gången.



Yankee skötte sig jättebra, vi hoppade bara eldhindren igen så det blev inte så jättemycket hoppat, men jag höll verkligen i hop honom och fick fina, korta distanser.
Nöjd med min ridning där också även om jag inte fokuserade så mycket som jag hade velat på överlivet.

Mulle
var faktiskt riktigt duktig han med, väldigt spänd i början och drog i väg över hindren. Men när jag väl kommer ner i sadeln och mjukt kommer till ridning, så kortar han i hop sig och lugnar sig. Sista gångerna kunde jag faktiskt kontrollera galoppen och han blev itne lika ivrig ;)

Börjar tyvärr tyvärr känna mig sjuk igen, men den här gången ignorerar jag det och kör på ändå! ;)
Sen har jag en sak att berätta, det får nog bli i morgon eller så, men det är väldigt kul i alla fall och jag tror att det kommer bli super.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0