Vad ska man lägga pengarna på?

Suck, den eviga frågan: Vad ska man lägga pengarna på?

Det jag verkligen verkligen behöver är foundation, smycken och nagellack. Och så kanske slänga in lite nya kläder, hihi, det tar tar aldirg emot.

Men haha, som vanligt sätter hästintresset in och det slutar oftast med att jag köper något megadyrt som jag knappt behöver, låt säga ett träns, benskydd, en pikétröja, ett schabrak...
U name it.
Fast sen finns ju också den helt knäpppa möjligheten att spara pengarna till något större. En hjälm, ett par De Niro stövlar eller kanske lite festivalbiljetter.

Så hjälp mig, vad ska man göra?

1. Satsa på en ny hjälm



2. Spara till De Niro stövlar



3. Köpa en repnosgrimma och Sprengerhackamore till Mai



4. Lägga undan pengar till Yran och Way out West


5. Köpa massa kläder och smink


6. Eller, spontanhandla på Svensk ridsport! :D



Så, nu har ni chansen! Vad ska jag köpa?

i-landsproblem, jo tack jag vet!

Kommentarer
Postat av: Carro

Spara till en hjälm! Eller till stövlarna:)

2011-08-02 @ 08:47:29
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

Jättefin blogg! :)

2011-08-02 @ 09:53:59
URL: http://besah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket problem du... ^^

2011-08-02 @ 12:40:02
Postat av: Anonym

smik och klaäde!

:)

2011-08-02 @ 13:26:48
Postat av: Ida

Jag säljer stövlarna ni på Team mittsvenska kan få bra pris om ni beställer :)Ska skicka en beställning idag.

Mvh

Ida Bosk

2011-08-04 @ 12:34:32
URL: http://www.dyk-sportshopen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0