Önskeinlägg #1

Detta inlägget ska tillängna Isabella Bergh!
Galet bra blogg med skitfin header! *Muahaha* Nejmen, skämt åsido. Jag lovade att skriva om vad ni ville såatt, här kommer det.
Isabella är seriöst en av sveriges duktigaste 96: or! Har sett henne fleeera gånger med Casse, och en gång med Cricket.
Hon rider i en jättefin sits och hästarna går väldigt fint med henne. Hon får de allra högsta hindren att verka busenkla!
Första gången jag såg Isabella och Casse var på Kungsnäs 2008 tror jag, när jag själv tävlade b-ponny :) Då var jag elva år gammal och verkligen avgudade Issa, haha. Jag tyckte hon var så himla cool och duktig! (Vilket jag fortfarande tycker)

Haha, nudu, blir det den här bilden! C: <3

Kolla in Isabellas & Lindas blogg HÄR!

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Så jävla gulligt Anna! Tack söta du!<3

2011-08-02 @ 00:06:53
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0