Hästar jag skulle välja

Om jag skulle köpa en häst till så skulle jag välja de här ponnyerna och hästen i varje kategori.
Alla annonser är från hästnet ;)

B-ponny


Bilden är en länk

Rutinerad B-ponny. Placeringar nat. Msv B med föregående ryttare.
Fina rörelser och bra hoppteknik.


C-ponny


Bilden är en länk

C-ponnysto, 136 cm i mkh efter Hedlanda Good Boy-Dago. Tävlad upp till Nat. LA med felfria rundor i grunden. Vinst och placeringar i LB. Tränar banor på 110-120 cm.

D-ponny
Måste jag ju faktiskt säga Amandas superfina ponny Agnes ;)


Bilden är en länk

Sto f-01, tävlar i dagsläget LA-Msv B men har kapacitet för mer.
En väldigt fin och välriden ponny!

Storhäst


Bilden är en länk

Lättriden och rutinerad hopphäst f-98, ca 165 cm. Massor av placeringar upp till 140, även internationellt.



Alla är hoppinriktade, så klart ;)
Gud, jag skulle verkligen inte ha något emot den där storhästen...
Helt galet fin och inte såååå fasligt dyr heller!




Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: Hon är 9 men har haft två föl, är sent tagen och ser ut som en 4-åring högst i kroppen ännu pga massa gammalt skit. Hur löser du det när din blir spänd på oxrarna? Stannar den med?

2011-08-23 @ 18:58:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0