Ang. Bloggdesigner/headers.

Jag, Anna, som gjort alla Team MS headrar tänkte klargöra en sak. :)
Jag ger inte ut bloggheadrar/designer! (:
Jag känner mig jätteelak när jag säger detta, usch.

Men detta för att så sjukt många frågar, ständigt. Och jag kan ju inte bara säga ja till en liksom, då måste jag ju ge ut till alla som frågar.
Och min tid räcker inte till, samt att jag inte har en omäsklig superfantasi. Det är svårt nog när jag ska göra en till oss! :)
Så nu vet ni det, men jag har även tänkt ha lite små bloggtävlingar där man kan vinna headers. Som jag gjorde på frågestunden tillexempel. Då vann Isabella, som hade flest frågor i min frågestund. :)
Då vet ni det! :D
Dock vet jag ju inte hur Sara gör, hon kanske gör gratis, men isf får hon skriva ett inlägg om det! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

hej, fin blogg ni har :D

allt bra ? :)

kram :p

2011-08-05 @ 19:46:33
URL: http://ponnyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0