Åh, min fina, fina Pärla ♥

Den där känslan av att allt bara är perfekt, känslan av att man aldrigaldrig vill släppa taget om sin trogne springare.
Så känner jag nu! :D

Livet leker just nu på hästfronten. Pärlan hoppar som aldrig förr, och går galet bra i dressyren. Sen jag började med HTB för en månad sedan, har det blivit en helt annan häst. Både på marken och i ridningen. Hon har blivit mer possitiv och mycket mer kvick för både gas och broms.
Det har hänt mer än vad jag förväntade mig, faktiskt.
På tre ridpass har hon inte stannat en enda gång, och höjderna har varit från 60-90 cm, vilket är helt underbart om ni frågar mig.
Hade aldrig kunnat hända för en månad sedan.
Jag är otroligt glad just nu, men samtidigt vet jag ju inte om världens downperiod kan komma nu också, men jag taggar som bara den till Matfors den 20:e, när jag startar en LD, för att känna på henne också vill jag få en bra runda innan jag klättrar upp en klass. Det blir bäst så, även fast jag är galet sugen att tävla högre.
Två år av slit börrjar ge resultat, äntligen!


Tyckte bilden passade in jättebra på det här inlägget! Eller inte, men hon är så söt :>





Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul! :D

2011-08-12 @ 07:41:06
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0