5 saker om mig

• Biter på naglarna, fast inte sådär extremmycket, bara det hära vita som växer ut, sjukt fult och jag hatar det.
• Går på Donken varje skoldag. (Köper inte nåt varje gång!!)
• Jag är en riktig Stallet.se nörd, fast mest för att jag gillar webbdesigna. (Som ni kanske märkt xD)
• Hatar personer som säger hur jag ska rida, som aldrig ens sett mig rida mer än några få gånger.
• Hatar folk som hela tiden ser ner på mig, fast det är de som är i underläge, och hittar fel på mig hela tiden.
Det gör mig riktigt arg och jag verkligen kokar när jag tänker på vissa personer. Såna som drar en mask över sig till en början, men när man lär känna dem är de helt idiotiska och vill hela tiden berätta hur mycket bättre den är en mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0