Ingenting är omöjligt!



Jag vill det här så himla mycket.
Jag vill det mer än allt.
Och jag tror ni kan gissa vad. Som de flesta andra ponnyryttare vill med sin framtid på häst.
Tävla i världscupen, bli en av världens bästa ryttare i sin gren.
Vet ni en till sak?

Jag tror att det kan gå vägen. Kanske inte i dag, kanske inte i morgon men i framtiden.

Ingenting är omöjligt för oss om man bara vill!
Jag vill i all fall inte sluta som en 25-åring med krossade drömmar när hon inser hur svårt och jobbigt det är, och sen ångra sig hela livet att hon inte tog chansen och satsade allt.

I'm all in.


Kommentarer
Postat av: johanna

helt rätt av dig sara! inget är omöjligt! <3

2011-04-20 @ 17:57:17
URL: http://lauuwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0