Elin Jansson prao

Jag och mamma har pratat lite om att jag kanske ska höra med Elin Jansson om jag får praoa där i vår. Då kan jag ju åka dit på praoen och sen kanske vara kvar över påsklovet.
Och då kanske man till och med skulle kunna få ta med sig Kerrie ner dit och få rida lite för henne ;)



Mamma är bekant med deras familj och Elin har dessutom en halvsyster till Aisha, en fölunge efter Cornet Obolensky som Acadia har fått tidigare.
Så det finns kanske en chans att man får åka ner dit! Om inte så ska jag tänka ut någon annan ryttare att praoa hos som tävlar på lika hög nivå.



Sen tänkte jag också att jag kanske skulle ta och fara ner till Maggan veckan innan jag åker till Irland, eftersom jag ändå inte har någon skola då.
har ju praoat där i 5:an och hade med mig Maisan, och det var riktigt kul ;)
Så jag får väl höra med Maggan om jag kan åka ner dit. Får väl se om jag tar med mig Yankisen då.

I alla fall - jag tror att det är väldigt lärorikt att åka och provjobba lite hos duktiga ryttare för att få se lite hur det är.
Vilken ryttare skulle ni vilja praoa hos och varför?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag skulle vilja praoa hos Marcus Westergren! Jag tänker försöka få göra det i nian :D Det tror jag skulle vara en bra erfarenhet. :)

2011-09-04 @ 13:42:50
URL: http://teambracke.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Har tänkt kolla om jag kan göra min skolpraktik hos Elin. Bor ju i närheten :) Vill dock göra den hos Ulrika Jacobs men det är lite lång :p

2011-09-05 @ 16:30:10
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken vecka ar det du funderar på att åka till näset? Jag har prao veckan innan höstlovet och funderar på att prao där också! Det skulle va kul om vi kunde få prao där samtidigt:D

2011-09-15 @ 10:34:48
URL: http://teamshowjump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0