Yankee 8/5

Jag hoppade Yankee på ridplanen igår och han var såhäääär duktig!
Jag gör så sjukt gulliga miner åsså! :D
I alla fall så var han doktig, även om jag red han lite lång i bland och lite för sakt i bland. Men de flesta språng blev super, även om jag ligger på halsen i de flesta. Jag försöker förbättra det men som sgat, det får ta den tid det tar, vi känner ju inte varandra riktigt än så.




Måste ju bara älska mina miner...
Sen ser ni ju på hoppbilderna att jag typ ligger på halsen och är före i språnget, men det är bara att jobba vidare.




Kommentarer
Postat av: Emmy Aho

Va fin han är! :D

2011-05-09 @ 19:27:38
URL: http://emmyaho.blogspot.com
Postat av: Linn

Sjukt fin ponny alltså, ni passar så bra ihop! Bor du i Sundsvall? :)



Kram.

2011-05-10 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0