LIVSTECKEN!

.. eller heter det levnadtecken?
Vilket fall, ni förstrå vad jag menar och jag lever!

Kan bara säga att denna sommaren nog kommer bli en av de bättre. Det är 100 knyck hela lovet! Känns suerkul och jag är hur taggad som helst.

Som det ser ut nu, och jag kan ju hoppas att allting blir - yran, gatufesten, falsterbo, semester, sara, stockholm & hitta hest.

Just nu har vi två hästar hemma igen, vi har en ponny som ska stå här över sommaren. Ska nog hjälpa de och rida den lite nu och då, det är en superfin D-ponny som har gått bde dressyr och hoppning.

Sedan har jag två ponnysar till som jag ska rida. 2 russ, fuxston bägge två. Den ena ska jag rida tre dagar i veckan, det är en 4-åring som mestadels är körd, men ska bli en ridponny. En så länge har det gått suerbra och jag tror det kan bli en riktigt fin ponny eftersom hon är så arbetsvillig  och såpass ung, hon lär sig supersnabbt.
Den andra ska jag inte rida lika ofta, bara hjälpa lite.

Den här sommaren kommer som sagt bli grym och väldigt lärorik! Det enda som saknas nu är en egen liten ponny, men den kommer nog också så småningom! :)
Sommar <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!! Vem är det som äger russen?? Svara gärna///Sofia

2012-06-12 @ 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0