Men vad tror ni?

Vi kör igång, all in?
 

Vi ba kör då!

Mellanlandar i soffan, kom nyss hem från skolan och nu ska jag snart gå till stallet och fixa inför träningen som är ikväll. Har tränat en gång i veckan för Pia Eriksson sedan i slutet av sommaren och det har glädjande nog varit övervägande framgång. Hade två/tre träningar som var hemska, där han drog mig ur sadeln och bara tågade på. Men det har släppt nu och sista träningarna har varit fantastiska. 
 
Han har gjort otroliga framsteg sedan jag fick honom.
Minns nu hur jag beskrev att han var så otroligt känslig i munnen? Hur man knappt fick ta i honom och hur han bara sprang bakom hand?

Nu har han blivit som en jäkla motorcykel. Han hatar att sakta av och har tar stöd i handen hela tiden, mer eller mindre. Exakt så som jag ville ha honom. Dock har han blivit lite för "på" sista tiden, då man varken kan svänga eller sakta av, men det har lagt sig nu. Han var hemsk där ett tag, så fort man tog honom i munnen protesterade han, gapade och drog huvet rakt fram. (Medalj till den som lyckas sitta klistrad i sadeln när han gör så!)
 
Sista tävlingen kör vi på imorgon, sen tränar vi november ut och kör en treveckors vila efter det. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0