Yankee!

I dag var det ju som sagt upp till bevis för Yankees del, Bodil var ju då här och kände om hon trodde att han skulle kunna åka till Bollnäs.
Och som tur var så var det stooooor skillnad från förra gången! Han kändes mycket mjukare och var inte det minsta upprörd. Jag har ju också känt när jag har ridit att han har blivit mjukare och mjukare.



Jag red en kortis efteråt, skrittade ut en stund och kände sen lite på honom på planen. Där var han riktigt fin och loss i sidorna, bjöd framåt ordentligt också och svepte med svansen precis som han brukar ;)
Så det var så himla skönt att han kändes som vanligt nu och förhoppningsvis är helt fräsch. Vi åker till Bollnäs alltså och där får vi helt enkelt se hur han går, känns han inte okej ändå så far vi hem.
Men det känns riktigt bra nu och jag tror inte att det blir några problem överhuvudtaget.

Nu är stjärnan på g igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0