You don’t know what you got ’til you’re missing it a lot

På Måndag.
Minns ni inlägget jag skrev för ett litet tag sedan? Att det hade hänt massa saker osv ..

Vissa kanske redan har listat ut det, eller i alla fall anat. Det är i alla fall Besiktning på måndag. Går hon igenom så tar de henne direkt.

Nu får vi bara håll alla tummar, tår och allt som går att hålla - att hon går igenom. Känns dock inte som några problem eftersom hon varit helt problemfri i snart 3 år.


Erik Hassle får citera bilden.


Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

tråkigt.. hoppas hon får de bra!

2012-05-18 @ 19:29:21
URL: http://isabellabergh.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sv: Grejen är också hur stooor skillnad jag känner på henne. Hennes huvud var uppe i molnen (i princip) när vi köpte henne. Nu, efter 7-8 månader har hon slappnat av, fått mer muskler (som dock inte syns på bilderna) och hoppar så himla mycket bättre (som jag inte har lagt ut skillnadsbild på). Så det spelar ingen roll, det är iaf inga ögonblicksbilder och jag känner hur mycket skillnad som helst på henne. Min kompis som fått sitta upp kanske... 6 gånger säger att det är sån jäkla skillnad. Även min tränare säger att jag har gjort ett jäkligt bra jobb med henne, och båda har utvceklats enormt. Med detta menar jag alltså över 1-timmes pass, och det rann svett på både henne och mig efter varje pass.

Jag menar inte att skryta eller så, men det spelar ingen roll, många har skrivit stor skillnad, och nu kommer du och en till och skriver att det inte är stor skillnad. Så ja.. ^^

2012-05-18 @ 20:32:03
URL: http://josefineherlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg!:D Vill du göra ett bloglovin-byte?:) (Men bara om du tycker att min blogg är värd det förstås!;))

2012-05-18 @ 22:03:28
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sv: Jodå! Helt okej att du säger som du tycker! :) Men det jag ville komma fram till var att det känns mer skillnad än vad det ser ut, tycker jag iaf! :)

2012-05-18 @ 22:17:19
URL: http://josefineherlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0