Snabb update

Skyndar mig att lägga ut ett snabbt inlägg så här när min pizza är i ugnen. Haha, hos mig är det bara att kasta i sig maten och sen skynda ut i stallet igen ;)
Tur att man gillar det!



I alla fall så är 3 hästar ridna och nu är det bara tvättning, tofsning och packning kvar. Det blev trimningspass på planen för hela bunten, ganska korta och enkla pass men tyckte ändå att de var hyfsat fina!
Vanessa var rätt så fin, tog mycket stöd och var ganska avslappnad. Riktigt riktigt fin i galoppen var hon i alla fall!
Kerrie var inte på sitt bästa humör och dessutom hade jag tagit det raka bettet vilket hon blir superkäftig på. Hon gick mest med nosen i vädret men stundtals så gav hon efter och då var hon helt okej.
Yankee red jag barbacka i mestadels skritt och lite trav. I början var han riktigt stel och irriterad, men jag jobbade mycket med att böja och flytta samtidigt som jag var lätt i handen och red framåt.
Till slut släppte han lite och var faktiskt riktigt fin!

Aja, vi kanske hörs senare i kväll. Förmodligen inte då jag har rääääätt mycket kvar, men man vet aldrig! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0