Projekt Rumpmuskler

FulrubrikN.
Pärlan har tappat mycker rumpmuskler över vintern. Eftersom man bor här i de Norrländska skogarna så hittar man inte de mest optimala ställena att rida på när det är sjukt mycket snö.

Men nu jäklar är snön borta och marken har torkat upp någorlunda. Min favoritbacke kan man faktikt rida i nu helt riskfritt!
Eller egentligen är det väl ingen backe, mer en svacka skulle jag kalla det. Brant ner - brant upp. Måste slänga in någon bild på den någon dag, den är verkligen braaaant, därför är den så grym. ;)

Ska rida i den så ofta jag kan nu för att få fram lite rumpmuskler nu. Pärlan har förövrigt blivit jättefin i kroppen nu och nästan tappat all vinterpäls! :)



En bild så nära rumpa jag kunde hitta .. ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan fota när vi rider i dödsbacken nån gång ;)

2012-05-07 @ 19:39:24
URL: http://annaaztrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0