Lite ändrade planer

Nu har vi ändrat i planen inför Bollnäs lite. Kerrie ska nämligen hänga med och träna fälttävlan på deras fälttävlansbana på torsdagen, innan jag startar LB med Yankisen.
Blir sjukt roligt!



Sen så hoppade jag båda två i går och de kändes riktigt fina. Jag har väl ridit bättre i mina dagar, jag är fortfarande i den där lilla svackan som jag försöker klura ut hur jag ska ta mig ur.
Men Kerrie kom i hop sig riktigt bra och hoppade väldigt fint. Yankee kändes väldigt pigg och fräsch, hade lite svårt att hålla i hop vänstergaloppen men det blev många fina språng! :)

Så nu taggar vi järnet till Bollnäs!
Vilka ska dit?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att hoppa lite! :)

2012-05-15 @ 13:44:05
URL: http://lifeofshowjumping.com
Postat av: Kajsa

Hej! Säljer du dina stigbyglar fortfarande? Är intresserad, och jag har redan mailet med dig förut:) till Sara

2012-05-16 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0