Längtar

Åh, jag hatar att jag är värsta "längta" personen. Jag kan aldrig njuta av nuet utan längtar alltid efter nästa helg, nästa tävling ;)
Men skit i det nu. Det finns en massa saker som jag längtar efter just nu och det här är bara några av dom!

* Tedkursen.
OMFG. Tror inte att jag har längtat efter något så mycket i hela mitt liv. Sååååååå välbehövligt!
Nej, jag överdriver inte. Tre dagar, 5 ridpass, med alla 3 hästarna. Ja, jag kommer vara helt slut därefter men det kommer vara så värt det!
Senaste gången jag var med var sommaren 2010 med Maisan. Grymt roligt var det och man lärde sig så sjukt mycket! Och i år så får jag allt det gånger 3 ;)
Absolut en av sommarens höjdpunkter.



* Holland i sommar
Jo, jag ska med nästan alla säkerhet till Holland i sommar igen. Eller om jag ska vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte vart jag ska. I alla fall så ska jag följa med Erika och teamet en eller två veckor, förhoppningsvis till någon tävling.
Hur kul blir inte det? :D

* Yran
Yran, yran, yran. Behöver nog ingen närmare beskrivning...

* Bollnäs
Om ponnixen är fräsch tills dess så ska vi på ett sjukt roligt meeting i Bollnäs. Oavsett hur Yankisen går så kommer det bli riktigt kul att få se alla duktiga ryttare, och så klart att få följa världens bästa Näsetlag i Elitfinalen.
Wihoo!

De är väl de "stora" sakerna som jag går runt och tänker på 24/7 för tillfället. Sen blandas det med funderingar över Yankee, skolan osv osv.
Men sen kan jag faktiskt längta över lite små saker däremellan. Till exempel en springtur, en burk Skyryoghurt (godaste yoghurten i denna värld) eller kanske något så enkelt som att få sova i sin egen säng.
Haha, man är väl normal...

Vad längtar ni efter JUST NU? :D



Kommentarer
Postat av: linnea olofsson

Tävlingen i sommar då Sara! ;)

2012-05-03 @ 16:00:48
Postat av: Amanda

åh ska bli så kul med Ted-lägret!:D

2012-05-03 @ 18:31:54
URL: http://www.teamshowjump.blogspot.com
Postat av: Johanna Grant

- Jag längtar efter varje nytt ridpass med Flex. Vi är ju i en uppbyggnadsfas och rehabfas nu och om 1,5 månad är han troligen bra och ja :D



- STUDENTEN!!!!! dock ett år kvar. Men sedan kan jag satsa på hästarna!



- Flytta. Ska flytta till en lägenhet vid stallet så kommer ha mkt mer tid över sen :D



Btw älskar dina inlägg och ditt engagemang med hästarna. Det är jättekul att läsa om! Känner igen mig själv i många saker så ofta :D

2012-05-04 @ 13:58:02
URL: http://johannagrant.se
Postat av: björg

skyr smakar apröv.

2012-05-05 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0